12/04/2013

ANNO - poesi för kropp och själ.


Anno är ett av Lieblings favoritmärken! 
Tidlösa plagg, mixat med humor och leklust. 
När kollektionen har mycket prickigt och mönstrat 
gillar vi den som allra, allra bäst!

Klänningar, kjolar, tunikor, koftor, vantar och mössor.



Li  i favoriten prickig klänning och knytblus från Anno. I magen ligger en annan älskling: Solvej!

Allt håller form och färg genom användning och tvättar. 
Helt i Lieblings filosofi - hållbarhet när den är som bäst.

Och Anne Norin som driver Anno finns i Stockholm och 
har varit med Liebling sedan starten 2005. Ett märke
som är underbart rolig att samarbeta med. Anne är noga 
med kvalitet och passform till sina kläder. 








Så här uttrycker Anne Norin sig om sina kläder: 
"Jag vill att mina kläder skall vara mer än bara 
ett plagg. Att de blir som vänner för livet. Sådana 
som alltid finns där. Oavsett humör. Som lockar 
till njutning i det enkla och glädjen i det vardagliga. 
Sådana som gör sommarfesten lite roligare 
och novembermorgnarna lite vackrare. Därför följer 
jag alltid mina egna impulser när jag skapar 
något nytt."




No comments: